måndag 24 september 2012

*** READY OR NOT HERE A COME ***

Jisses! Finally!!Nu är det min vecka! Äntligen ska jag få dela med mig om allt jag tycker om med er, och det är mycket. 
Jag gillar mycket. Mycket är bra, mycket färg, mycket glitter,
mycket saker.(fråga min pojkvän och alla som hjälpte mig att flytta)

Jag gillar även musik. Mycket musik. Framförallt har jag en förkärlek till kvinnliga rappare eller kvinnor överlag.
Min plan är att försöka få in så mycket sevärda och mysiga 
videos denna vecka så alla kan bli lika inspirerande som jag!!

Dock är denna vecka en relativ stressig vecka för alla oss på NKPG STYLE-redaktionen då vi alla springer runt som små nissar och fixar och trixar med det sista inför THE BIG GRAND FINALÈ!!---------------->

Jag ska göra mitt yttersta för rå detta iland. 
Happy Blogg Week på er alla!


Puss & Kram /Technotanten





























NKPG STYLE CLUBBIN'!



I really do.




Hon har hittat rätt.










FOREVER.




Tygkasse is the shit.








Alla idéer är bra idéer.




HIGHFIVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar