tisdag 9 oktober 2012

GWEN-STEFANI-MANI

Fokusera främst på de läckra bakgrundsdansarna som 
ser likadana ut. Jag vill också ha en hejarklacksdress 
och kunna dansa sådär.
Favorit! Så fruktansvärt snygg genom hela videon och 
innehållet är så fint så man vill gråta. Låten är inte 
skitbra men man älskar den ändå, C-COOOL! PS: jag 
vill gärna ha hennes blåa baddräkt, eller hennes 
utseende i "sängscenen" (det där lät porrigt jag vet).
Låt-förälskelse 06 (ja, då var jag ynka 12 år gammal). 
Dreglar lite för att hon är så förbannat snygg i 
(ytterligare) en sängscen!
Japp, vad säger vi om detta. Akon och Gwen... Nae va. 
Kan vara den sämsta låten i musikvärldens historia 
(nu kanske jag tog i lite). Fast det gör egentligen inte 
så mycket eftersom Gwen är dösessy i sin randiga 
klänning.
Lyxigaste musikvideon någonsin? Nae, men videon är 
lite 90-tals-inspirerad och då blir man ju jättejätteglad.
Åh åh åh, nostalgitrippar som bara den! 
Vill dansa med Gwen.
De flesta låtarna kanske inte är de bästa man hört men
satan vad snygg denna kvinna är! No Doubt har ju
återförenats har jag hört... Det lät inge vidare om
man säger så. Men vi har ju alltid klassikernas
klassiker IT'S MY LIFE!!! DON'T YOU FORGET!!!
Blir så nostalgisk av deras låtar, snyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar